ورزقان نیوز

خبری،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،علمی،فرهنگی،ورزشی و...

ورزقان نیوز

خبری،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،علمی،فرهنگی،ورزشی و...

این سایت جهت انعکاس اخبار و رویدادهای شهرستان و سایر نقاط استان وکشور راه اندازی شده است.

برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی جام ستارخان در ورزقان

| چهارشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۰۵ ق.ظ

از برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی جام ستارخان در ورزقان تا پیگیری احداث کمپ ورزشی در ورزقان

نهمین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی جام ستارخان 20 شهریورماه 94 در زادگاه پدری سردار ملی (شهرستان ورزقان) برگزار خواهد شد.

به گزارش آوای ورزقان، نهمین دوره جشنواره فرهنگی و ورزشی جام ستارخان به مناسبت گرامیداشت سالروز صدور فرمان مشروطیت در شهرستان ورزقان برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورزقان در گفتگو با خبرنگار آوای ورزقان در خصوص این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره ۲۰ شهریورماه ۹۴  در رشته‌های سوارکاری، دومیدانی طناب‌کشی و کشتی محلی برگزار خواهد شد.

 

به گزارش آوای ورزقان یکی از مشکلات برگزاری این مسابقات تعیین محل برگزاری و آماده‌سازی آن است که همه‌ساله هزینه‌هایی برای برگزارکنندگان در بردارد.

به استناد صحبت‌های منصور حضرتیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورزقان در جلسه هماهنگی برای برگزاری این جشنواره؛ بنا به درخواست مسئولین قبلی مجتمع معدنی مس سونگون ورزقان مبنی  بر اینکه زمینی برای احداث کمپ ورزشی در شهرستان در اختیار شرکت مس قرار گیرد تا این شرکت اقدام به احداث کمپ ورزشی نماید،

اکنون اهالی بافرهنگ روستای کرویق زمینی به مساحت ۵۰ هکتار آماده واگذاری به شرکت مس کرده‌اند که شرکت مس آذربایجان به دلایلی شاید قابل‌قبول، نسبت به احداث این مجتمع ورزشی علاقه‌ای نشان نمی‌دهند.

حال‌آنکه به نظر می‌رسد احداث این کمپ ورزشی نه‌تنها موجب ایجاد شورونشاط اجتماعی در جامعه می‌شود بلکه موجبات جذب گردشگر به شهرستان و ایجاد اشتغال را برای تعدادی از جوانان بیکار منطقه فراهم می‌نماید و می‌توان در این کمپ، جشنواره‌هایی چون جشنواره فرهنگی و ورزشی ستارخان را برگزار کرد.

در پایان لازم است از تمامی مسئولین و افرادی که در برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی جام ستارخان مشارکت دارند تشکر نماییم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی