ورزقان نیوز

خبری،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،علمی،فرهنگی،ورزشی و...

ورزقان نیوز

خبری،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،علمی،فرهنگی،ورزشی و...

این سایت جهت انعکاس اخبار و رویدادهای شهرستان و سایر نقاط استان وکشور راه اندازی شده است.

نماینده ورزقان در مجلس:

نماینده ورزقان در مجلس شورای اسلامی از برگزاری سمینار تخصصی زمین لرزه ارسباران، چالشی برای توسعه ویژه سومین سالگرد زلزله ارسباران در تبریز به شدت انتقاد کرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از ورزقان، الهوردی دهقانی بعد از ظهر امروز در مراسم سومین سالگرد جان باختگان زلزله ارسباران در ورزقان از برگزاری سمینار تخصصی زمین لرزه ارسباران، چالشی برای توسعه ویژه سومین سالگرد زلزله در تبریز به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت: در سالگرد زلزله باید در کنار مردم این منطقه باشیم نه اینکه آنها را رها کنیم.

وی گفت: در زلزله ۲۱ مرداد ۹۱ بیش از ۳۰۰ نفر از هموطنان عزیزمان جان خود را از دست دادند و اماکن، مساجد و زیرساخت‌های بیش از ۳۰۰ روستا و چند شهر از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب شد.

نماینده ورزقان در مجلس گفت: در حال حاضر بیش از ۸ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی بازسازی و تحویل زلزله‌زدگان شده و بیش از ۵ هزار اماکن دامی استاندارد در این شهرستان به صورت استاندارد احداث و تحویل دامداران شده است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر روستاهای بالای ۲۰ خانوار از راه آسفالت برخوردار هستند و گازرسانی به بیش از ۵۰ روستا تا آخر امسال به اتمام می‌رسد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی