ورزقان نیوز

خبری،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،علمی،فرهنگی،ورزشی و...

ورزقان نیوز

خبری،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،علمی،فرهنگی،ورزشی و...

این سایت جهت انعکاس اخبار و رویدادهای شهرستان و سایر نقاط استان وکشور راه اندازی شده است.

فرماندار ورزقان:

بزرگراه خواجه - ورزقان سال ۹۶ به بهره‌برداری می‌رسد

بزرگراه بوشهر

خبرگزاری تسنیم: فرماندار ورزقان گفت: هر چند برخی مسائل باعث کندی در پیشرفت فیزیکی بزرگراه خواجه - ورزقان شده است، اما با رفع موانع موجود، حداکثر تا سال ۹۶ این پروژه به‌ بهره‌برداری می‌رسد.

علی وفادار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ورزقان، مشکل اصلی بزرگراه خواجه – ورزقان را تملک اراضی واقع در مسیر بزرگراه و پرداخت حقوق صاحبان املاک عنوان کرد و اظهار داشت: طی جلساتی که اخیراً با مسئولین مربوطه برگزار کرده‌ایم این مشکل در اسرع وقت حل می‌شود و کار احداث بزرگراه با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

وی گفت: تمام ادارات و سازمان‌ها باید در احداث این بزرگراه همکاری لازم را داشته باشند و از هر گونه سنگ‌اندازی‌ها خودداری کنند.

فرماندار ورزقان با اشاره به اینکه بزرگراه خواجه – ورزقان حداکثر تا سال 96 به بهره‌برداری می‌رسد، تأکید کرد: اگر شرکت مس تعهدات خود را نسبت به بزرگراه خواجه – ورزقان به‌موقع پرداخت می‌کرد، در آینده نزدیک می‌توانستیم شاهد بهره‌برداری از این بزرگراه باشیم.

وی یکی دیگر از علل کندی کار احداث بزرگراه را شرایط آب و هوایی منطقه عنوان کرد و افزود: در شهرستان ورزقان به علت زمستان‌های زودرس و طولانی در واقع بیش از نیمی از سال را برای کار عمرانی از دست می‌دهیم.

وفادار با اشاره به آغاز عملیات اصلاح و روکش آسفالت راه ارتباطی ورزقان – خاروانا تصریح کرد: روکش آسفالت این مسیر از طرف خاروانا به ورزقان شروع شده است و در آینده نیز از داخل شهر ورزقان و فلکه سونگون به‌طرف سه‌راه چیچکلو ادامه می‌یابد و امسال مورد بهره‌برداری می‌رسد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی