ورزقان نیوز

خبری،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،علمی،فرهنگی،ورزشی و...

ورزقان نیوز

خبری،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،علمی،فرهنگی،ورزشی و...

این سایت جهت انعکاس اخبار و رویدادهای شهرستان و سایر نقاط استان وکشور راه اندازی شده است.

بخشدار بخش مرکزی ورزقان در جمع دهیاران بخش مرکزی:

دهیاران باید فضایی آرام در روستاها برای برگزاری انتخابات به وجود آورند

  • 1394/05/05 09:08
  • 15150


بخشدار ورزقان گفت: وظیفه همه‌ی مسئولین است که شرایط و محیط مناسب و آرامی را برای برای انتخابات پیش رو در اختیار مردم قرار دهند.

به گزارش آناج  آوای ورزقان، سعید فاتح در جمع دهیاران بخش مرکزی ورزقان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: وظیفه همه‌ی مسئولین است که شرایط و محیط مناسب و آرامی را برای مردم آماده سازند تا بدون دغدغه فکری و خیال آسوده بتوانند رأی بدهند.

وی گفت: در این راه دهیاران و شوراهای اسلامی خصوصاً در نقاط دورافتاده و محروم وظیفه سنگینی دارند تا ضمن همکاری با مسئولین اجرایی انتخابات، بستر را برای انتخابات هرچه بهتر آماده سازند.

بخشدار بخش مرکزی ورزقان ضمن تأکید بر بی‌طرفی دهیاران در انتخابات اظهار داشت: مسئولین شهرستان و دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها باید نهایت همکاری قانونی و مساوی را در مدت زمان مقرر که توسط قانون معین‌شده است را با همه طرفین حاضر در انتخابات انجام دهند و فعالیت انتخاباتی خارج از موعد مقرر پذیرفته نیست و با افراد قانون‌گریز و خاطی توسط دستگاه‌های نظارتی برخورد خواهد شد، که این امر مستلزم پیروی از قانون و بدون توجه به حواشی انتخابات است.

وی افزود: اموال و امکانات دولتی به‌صورت امانتی و عاریتی در اختیار ماست و جزء بیت‌المال محسوب می‌شود و باید نهایت تلاش خود را در جهت حفظ و سلامت آن‌ها به کار ببریم و به همین خاطر بر اساس قانون و شرع مقدس اجازه سوءاستفاده سیاسی و انتخاباتی از این اموال را به هیچ‌کس نخواهیم داد و در صورت مشاهده و رسیدن گزارش با افراد خاطی برابر قوانین برخورد خواهد شد.

فاتح با اشاره به نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری مدظله‌العالی تصریح کرد: رهبر انقلاب نقشه راه امسال کشور را همدلی و هم‌زبانی  قرار داده‌اند، و از همین رو پیشرفت و عمران روستاها درگرو همکاری و مشارکت مردم و تعامل و همدلی اعضای شوراها و دهیاران با مسئولان شهرستان است و دهیاران و شوراهای اسلامی نباید با مسائل کوچک قومی و قبیله‌ای روستائیان عزیز را مأیوس کنند یا به خاطر مسائل جزئی از خدمت به آنان دلسرد بشوند زیرا بهره‌مندی از خدمات دولتی حق همه روستائیان عزیز با هر گرایش و فکری است.

وی با تأکید بر حفظ بهداشت محیط روستایی خاطر نشان کرد: بهداشت در محیط روستایی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا به‌صورت مستقیم با سلامت مردم ارتباط دارد به همین دلیل دهیار هر روستا با همکاری به‌ورز مستقر در روستا باید از انباشت فضولات حیوانی در داخل روستا یا جاری ساختن آب‌های فاضلابی به سمت آب‌های جاری و زیرزمینی و ضایعات ساختمانی جلوگیری کنند، ازاین‌رو آب و فاضلاب روستایی و دهیاران و شبکه بهداشت و درمان از سوی فرماندار مامور شده‌اند تا با هرگونه تخلف که سلامتی مردم را به مخاطره بی اندازد برخورد کرده و به مراجع قضایی معرفی کنند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی