ورزقان نیوز

خبری،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،علمی،فرهنگی،ورزشی و...

ورزقان نیوز

خبری،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،علمی،فرهنگی،ورزشی و...

این سایت جهت انعکاس اخبار و رویدادهای شهرستان و سایر نقاط استان وکشور راه اندازی شده است.

نماینده ورزقان در مجلس:

دوره تنفس وام اماکن آسیب دیده از زلزله ارسباران تمدید شد

تبریز- ایرنا- نماینده شهرستان ورزقان در مجلس شورای اسلامی گفت: اولین سررسید بازپرداخت وامهای واحدهای مسکونی آسیب دیده از زلزله پایان مرداد امسال بود که یکسال دیگر تمدید شد.

الهوردی دهقانی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ورزقان افزود: بعد از زلزله ۲۱ مرداد سال ۹۱ در شهرستانهای ورزقان، اهر و هریس برای احداث بیش از ۲۰هزار واحد مسکونی روستایی و ۵ هزار واحد شهری ۳۸۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

نماینده ورزقان در مجلس شورای اسلامی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از تخصیص ۲۵۰ میلیارد ریال برای شروع عملیات اجرایی قطعه دوم بزرگراه خواجه – ورزقان خبر داد و گفت: قطعه دوم این بزرگراه بطول ۵۰ کیلومتر از ورزقان به مرز نوردوز می باشد که ۱۰ کیلومتر از آن در مرحله واگذاری به پیمانکار است .

وی اضافه کرد: در صورت اتمام این بزرگراه بطول ۱۲۰ کیلومتر نزدیکترین راه ارتباطی تبریز مرکز استان به مرز نوردوز و کشور ارمنستان خواهد بود.

فرماندار ورزقان نیز در این نشست توجه به نگهداری و بهداشت محیط مناطق گردشگری و باستانی شهرستان را ضروری دانست و از کم توجهی متولیان در این امر انتقاد کرد و افزود: بیش از ۵۰۰ اثر تاریخی و گردشگری در این شهرستان شناسایی شده که از این تعداد ۲۰۰ اثر به ثبت رسیده است.

وی گفت: طبیعت بکر و دلنشین و جاذبه های گردشگری باعث شده همه ساله دهها هزار نفر از نقاط مختلف به این شهرستان عزیمت کنند که متاسفانه نبود متولی نگهداری و ساماندهی در امر خدمات رفاهی و بهداشتی در کمپ های گردشگری موجب نارضایتی گردشگران و میهمانان می شود.

شهرستان ورزقان با حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۷۰ کیلومتری شمال شرق تبریز واقع شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی