ورزقان نیوز

خبری،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،علمی،فرهنگی،ورزشی و...

ورزقان نیوز

خبری،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،علمی،فرهنگی،ورزشی و...

این سایت جهت انعکاس اخبار و رویدادهای شهرستان و سایر نقاط استان وکشور راه اندازی شده است.

علت چیست؟

چنته خالی دولت تدبیر و امید برای هفته دولت در شهرستان ورزقان

با گذشت 2 سال از عمر دولت تدبیر و امید، پروژه های رونمایی شده در هفته دولت ضعیف و در حد نام این هفته برای ارائه به مردم نیست.

به گزارش آوای ورزقان، از دوم تا هشتم شهریور به مدت یک هفته، به یاد دولت مردان شهید، به ویژه شهیدان رجایی و با هنر، به نام «هفته دولت» نام‌ گذاری شده و هرسال گرامی داشته می‌شود. دولت مردانی که در بدترین شرایط کشور، مردانه ایستادند و در این راه جان خود را فدای اسلام و انقلاب کردند؛ مردانی که در راستای تحقق بخشیدن به اهداف نظام مقدس اسلامی و ملت از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و خود را صرف خدمت واقعی به مردم کردند.

هفته دولت به عنوان ویترین عملکرد مسئولین اجرایی در شهرستان ورزقان نمونه‌ای از میزان آینده نگری و عمل به وعده‌های داده شده در زمان انتخابات می‌باشد و در این میان مدیران دستگاه‎ های اجرایی با بازخوانی گذشته می‌بایست روحیه نشاط و امید به آینده را در مردم تقویت نمایند.

هم‌ اکنون که دو سال از آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید سپری‌شده است و البته دو سال فرصت کمی برای جلوگیری از معضلات و مشکلات عدیده شهرستان ورزقان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و … نیست.

این بار هم مسئولین دولت تدبیر و امید در هفته‌ی دولت  طبق روال سال‌های گذشته، عملکرد یک‌ ساله خود را به مردم عرضه‌ می‌کنند؛ دولتی که علی رغم توصیه‌های مکرر رهبر فرزانه انقلاب، همه هم و غم خود را در سیاست خارجی خلاصه کرده و اکنون در بسیاری از حوزه‌های کلان مدیریتی پس از دو سال خدمت ‌رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف را معطل گذاشته است.

و جالب آنکه در بین این پروژه‌ها برخی موارد مانند لکه گیری آسفالت با نام روکش آسفالت محور فرعی ورزقان-تبریز، خط کشی آسفالت، افتتاح آشیانه آمبولانس! و … که پرداختن به این قبیل پروژه در این مطلب نمی‌گنجد، جزو پروژه‌های قابل افتتاح و برنامه‌های مسئولین قرار گرفته و در این بین خبری از پروژه‌ها و طرح‌های بزرگ شهرستان که سال‌هاست مردم از اجرایی نشدن آن‌ها سخن به میان می‌آورند، نیست!

همچنین اجرایی نشدن بسیاری از بندهای سند تدبیر و توسعه شهرستان ورزقان و جای خالی پروژه‌های ذکر شده برای اتمام در دوره چهار ساله دولت تدبیر و امید از جمله مواردی است که می‌توان بدان نیز در فرصت مناسب به صورت اجمالی اشاره نمود.

و در نهایت سوال اصلی اینکه پروژه‌های افتتاح شده چه میزان از آمار بی کاری شهرستان کاسته و یا توانسته است در راستای ایجاد واحد های بزرگ با اشتغال زایی پایدار و عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گام بردارد ؟!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی