ورزقان نیوز

خبری،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،علمی،فرهنگی،ورزشی و...

ورزقان نیوز

خبری،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،علمی،فرهنگی،ورزشی و...

این سایت جهت انعکاس اخبار و رویدادهای شهرستان و سایر نقاط استان وکشور راه اندازی شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورزقان:

صدور ۳۷ حکم قلع و قمع تغییر کاربری اراضی در شهرستان ورزقان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورزقان گفت: با اجرای حکم قلع و قمع تغییر کاربری اراضی در ورزقان بناها و ساختمان‌های غیر مجاز در اراضی زراعی و باغی شهرستان ورزقان با حضورنماینده  دادستانی و فرماندهی انتظامی شهرستان تخریب شد.

علی علیمحمدی صبح امروز در حاشیه تخریب ساختمان‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان ورزقان در گفتگو با خبرنگار آوای ورزقان اظهار داشت: تغییر کاربری اراضی کشاورزی ممنوع است که با متخلفان در این حوزه برخورد قانونی می‌شود.

وی با بیان اینکه مأموران جهاد کشاورزی در صورت مشاهده‌ هرگونه تغییر کاربری اراضی زراعی بدون مجوز، بناها را با حکم دادگستری تخریب می‌کنند گفت: با هدف صیانت از اراضی زراعی، باغی و جلوگیری از تغییر کاربری غیر مجاز در اجرای قانون مصوب در این زمینه هر گونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی به صورت غیر مجاز ممنوع است و با متخلفین از طریق مجاری قانونی برخورد می شود. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ورزقان  از  اجرای حکم قلع و قمع تغییر کاربری اراضی در روستای  ایری علیا از توابع این شهرستان خبرداد و گفت: به استناد ماده ۱۰تبصره ۲ قانون حفظ کاربری، بناها و ساختمان‌های غیر مجاز در اراضی زراعی و باغی این روستا با اجرای حکم قلع و قمع تغییر کاربری اراضی با حضورنماینده دادستانی و فرماندهی انتظامی شهرستان تخریب شد که در این راستا پس از تفهیم قانون حفظ کاربری توسط کارشناسان ۲ مورد تخریب حصار کشی  داوطلبانه در روستاهای دیزج صفرعلی و روستای امیر آباد انجام پذیرفت. علیمحمدی با اشاره به اینکه هر گونه ساخت و ساز واحداث بنا در اراضی کشاورزی و یا تغییر کاربری اراضی کشاورزی ممنوع است بیان کرد: به استناد قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‎ها از صاحبان و مالکین اراضی کشاورزی درخواست می‏‌شود قبل از هر گونه ساخت و ساز واحداث بنا در اراضی کشاورزی و یا تغییر کاربری اراضی کشاورزی به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محل وقوع ملک مراجعه و از کمیسیون تبصره ۱ ماده ۱ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‎ها مستقر در مدیریت امور اراضی مجوز اخذ کنند در غیر این صورت عمل آنها خلاف و با متخلف از طریق محاکم قضایی برخورد قانونی به عمل می‎آید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی