ورزقان نیوز

خبری،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،علمی،فرهنگی،ورزشی و...

ورزقان نیوز

خبری،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،علمی،فرهنگی،ورزشی و...

این سایت جهت انعکاس اخبار و رویدادهای شهرستان و سایر نقاط استان وکشور راه اندازی شده است.

قبل از ظهر امروز؛

۱۱۵ نفر از داوطلبین جمعیت هلال‌احمر ورزقان خون خود را اهدا کردند+ تصاویر

بیش از 115 نفز از داوطلبان هلال احمر و مردم شهرستان ورزقان قبل از ظهر امروز برای کمک به بیماران نیازمند خون خود را اهدا کردند.

عبدالله عزتی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای ورزقان در این خصوص اظهار داشت: از ساعت ۹ صبح امروز شنبه هفتم شهریورماه که اکیپ سیار انتقال خون استان در ورزقان و تا پایان وقت اداری امروز مستقر بوده است ۱۱۵ نفر از داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شهرستان و مردم شهرستان ورزقان خون خود را برای بیماران نیازمند اهدا کردند.

وی با اشاره به اینکه در سال سه نوبت تیم انتقال خون استان برای خون‌گیری از داوطلبین اهدا خون در شهرستان حضور می‌یابد افزود: مردم شهرستان ورزقان می‌توانند در زمان‌های معین که از قبل اطلاع‌رسانی می‌شود در محل‌های تعیین‌شده حضور و اقدام به اهدا خون برای برخورداری بیماران نیازمند نمایند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان ورزقان اظهار داشت: هدف از این طرح خداپسندانه کمک به بیماران نیازمند و فرهنگ‌سازی برای اهدا خون و کمک به هم نوع است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی