ورزقان نیوز

خبری،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،علمی،فرهنگی،ورزشی و...

ورزقان نیوز

خبری،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،علمی،فرهنگی،ورزشی و...

این سایت جهت انعکاس اخبار و رویدادهای شهرستان و سایر نقاط استان وکشور راه اندازی شده است.

فرماندار ورزقان در جلسه شورای اداری این شهرستان خبرداد:

افتتاح و کلنگ زنی 35 طرح گاز رسانی در شهرستان ورزقان

فرماندار ورزقان در جلسه شورای اداری این شهرستان از بهره برداری و کلنگ زنی پروژه‌های شرکت گاز به مناسبت هفته دولت در 35 روستا خبر داد.

به گزارش آوای ورزقان، علی وفادار صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ورزقان از بهره برداری خطوط انتقال گاز و کلنگ زنی برای آغاز عملیات اجرایی گازرسانی در 35 روستای شهرستان ورزقان خبر داد.

فرماندار ورزقان با انتقاد از کمبود سازمان‌های مردم نهاد در شهرستان ورزقان از ادارات خواست شرایطی را فراهم آورند تا با با شکل گیری این سازمان‌ها در شهرستان مردم به خوبی از خدمات بهره‌امند شوند.

امام جمعه ورزقان نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع، شهیدان رجایی و باهنر و اندیشه‌هایشان را الگوی مناسب برای دولت مردان و تمامی کارمندان دانست.

وی تجمل گرایی را آفت حکومت اسلامی برشمرد و افزود: هدف حکومت اسلامی خدمت به مردم است و خدمت به مردم در سایه عدالت اجتماعی و ساده زیستی محقق می‌شود.

مسعود مهدوی از عدم حضور برخی مسئولین ادارات در همایش روز فرهنگی شهرستان که به مناسبت سالروز تولد علامه جعفری برگزار شده بود انتقاد کرد و اظهار داشت: هماهنگی، تعامل در کلیه همایش‌ها از عناصر موفقیت یک همایش است.

نماینده مردم شهرستان ورزقان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با تاکید بر اینکه شهرستان ورزقان شهرستانی گردشگرپذیر است صنعت توریسم را دومین صنعت برتر جهان عنوان کرد.

الهوردی دهقانی افزود: با جذب سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی در زمینه گردشگری باید پیش از پیش امکانات رفاهی برای گردشگران فراهم آورد.

فرمانده سپاه ناحیه ورزقان با اعلام این خبر که روز پنجم شهریور ماه 200 نفر از بسیجیان شهرستان ورزقان به مدت دو روز به مناطق عملیاتی شمال غرب اعزام خواهند شد افزود: از آنجای که بسیج سازمانی مردم نهاد است باید کلیه نهادها در انجام برنامه‌های آن حضور فعال داشته باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی