ورزقان نیوز

خبری،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،علمی،فرهنگی،ورزشی و...

ورزقان نیوز

خبری،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،علمی،فرهنگی،ورزشی و...

این سایت جهت انعکاس اخبار و رویدادهای شهرستان و سایر نقاط استان وکشور راه اندازی شده است.

تامین سوخت زمستانی روستاهای جنگل نشین ضروری است

| چهارشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۴ ب.ظ

تامین سوخت زمستانی روستاهای جنگل نشین ضروری است

تبریز- ایرنا- فرماندار شهرستان ورزقان گفت: باتوجه به سرد سیر بودن و زمستان زود رس قبل از شروع فصل سرما تامین سوخت زمستانی روستاهای جنگل نشین ضروری است.


علی وفادار روز چهارشنبه در جلسه مدیریت و ساماندهی حمل و نقل و سوخت این شهرستان افزود: بیش از چهار هزار نفر در 30 روستای جنگل نشین و صعب العبور ساکن هستند و باید شرکت فراوردهای نفتی استان نسبت به تامین نفت سفید آنها از این ماه اقدام نماید تا روستائیان عزیز ذخیره نمایند.
وی گفت : نبود راه مناسب و طولانی بودن فصل سرما در ین روستاها و عدم دسترسی به سوخت ، بعضا باعث می شود که آنها برای تامین گرمایش خود به ناچار از درختان جنگلی استفاده نمایند و متاسفانه جنگل را تخریب کنند.
فرماندار ورزقان در بخش دیگری از سخنان خود خواستار شبانه روزی کردن جایگاههای سوخت ورزقان و خاروانا شد و اظهار داشت: با وجود خیل زیادی از گردشگران و میهمانان در این شهرستان متاسفانه شب ها در مراجعه به جایگاهها و تامین سوخت دچار مشکل می شوند . و همچنین تعطیلی تنها جایگاه سی. ان.جی ورزقان در بعضی مواقع بدلیل بدهی شهرداری به شرکت گاز استان اصلا قابل قبول نیست و حق ندارند این جایگاه را تعطیل نمایند و باید در صورت نیاز به مراجع قضایی مراجه کنند.
شهرستان ورزقان با 50 هزار نفر جمعیت در 75 کیلومتری شمال تبریز مرکز استان آذزبایجان شرقی قرار دارد.


برچسب‌ها: فرماندار شهرستان ورزقان, سوخت زمستانی, روستاهای جنگل نشین, ورزقان, جایگاههای سوخت ورزقان و خاروانا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی