ورزقان نیوز

خبری،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،علمی،فرهنگی،ورزشی و...

ورزقان نیوز

خبری،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،علمی،فرهنگی،ورزشی و...

این سایت جهت انعکاس اخبار و رویدادهای شهرستان و سایر نقاط استان وکشور راه اندازی شده است.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس:

تلاش می‌کنیم تا بدهی‌های زلزله‌زدگان ارسباران مورد بخشودگی قرار گیرد

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش می‌نمایم مسئولین را مجاب نماییم تا بدهی‌های مردم زلزله‌زده ارسباران مورد بخشودگی قرار گیرند.

الهوردی دهقانی در گفتگو با خبرنگار آوای ورزقان، درباره دومین سالگرد وقوع زلزله در شهرستان ورزقان گفت: در زلزله ورزقان ۳۰۶ نفر از مردم شهرستان‌های ورزقان، هریس و اهر جان باختند و بسیاری از خانه‌ها و تأسیسات زیر بنایی با آسیب جدی روبرو شد.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی، با تسلیت به خانواده‌هایی که در زلزله ورزقان نزدیکان خود را از دست دادند، گفت: از تمامی هم‌وطنان و مردم آذربایجان برای کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده شهرستان ورزقان تشکر می‌کنم.

دهقانی از اقدامات انجام‌شده درزمینهٔ بازسازی مناطق زلزله‌زده توسط دولت دهم و دولت کنونی تشکر کرد و گفت: اقداماتی درزمینهٔ رفع نواقص موجود در تأسیسات آب‌رسانی، برق‌رسانی و جاده‌های شهرستان ورزقان که از زلزله دچار آسیب شدند انجام‌شده و انشالله تا پایان سال ۹۴ به اتمام خواهند رسید.

وی با تأکید بر اینکه بعضی از شرکت‌های عهده‌دار ساخت واحدهای مسکونی در مناطق زلزله‌زده دبه در آورده و واحدهای مسکونی را بیشتر از قیمت توافقی احداث و به مردم تحویل داده‌اند که این کار با رضایت صاحبان املاک صورت گرفته است.

دبیر کمسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: بازپرداخت وام‌های زلزله ورزقان یک سال دیگر تمدیدشده است و ما تلاش می‌نمایم مسئولین را مجاب نماییم تا بدهی‌های مردم زلزله‌زده ارسباران مورد بخشودگی قرار گیرند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی