ورزقان نیوز

خبری،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،علمی،فرهنگی،ورزشی و...

ورزقان نیوز

خبری،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،علمی،فرهنگی،ورزشی و...

این سایت جهت انعکاس اخبار و رویدادهای شهرستان و سایر نقاط استان وکشور راه اندازی شده است.

دهقانی:
نظارتی بر تصمیم شرکت ملی مس مبنی بر انتقال باشگاه سونگون ورزقان به تبریز وجود ندارد
 
نظارتی بر تصمیم شرکت ملی مس مبنی بر انتقال باشگاه سونگون ورزقان به تبریز وجود ندارد
 
 
نماینده ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از انتقال باشگاه فرهنگی ورزشی سونگون از شهرستان ورزقان به تبریز گفت: اگر این باشگاه به ورزقان برگردانده نشود و براساس نظر هیأت مدیره و هیأت امنا باشگاه عمل نشود پشت پرده‌های این معامله را رو خواهم کرد.

الله وردی دهقانی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به وضعیت باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان بیان داشت: شرکت ملی مس 30 میلیارد تومان هزینه بابت چند باشگاه فرهنگی ورزشی پرداخت می‌کند که حدود 3 مورد از آنها در کرمان هستند و یک باشگاه هم در ورزقان بود اما متأسفانه از سال گذشته باشگاه ورزقان را به تبریز منتقل کردند و پسر شهردار تبریز به عنوان سرپرست این باشگاه منصوب شده است.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سال گذشته شرکت ملی مس هیچ هزینه‌ای برای عرصه فرهنگی ورزشی ورزقان پرداخت نکرد و خدماتی هم ارائه نداد و مردم این شهرستان نسبت به این موضوع اعتراض دارند.

وی ادامه داد: هیأت امنا و هیأت مدیره جدید باشگاه تشکیل تشکیل شد و سرپرست جدید باشگاه را تأیید نکردند ولی شرکت ملی مس همچنان مقاومت می‌کند و اجازه نمی‌دهد این باشگاه به ورزقان برگردد و مدیرعامل جدید برای آن تعیین شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: شرکت مس بین باشگاه‌های کرمانی که تحت پوشش دارد و باشگاه ورزقان تبعیض قائل می‌شود؛ متأسفانه هیچ‌گونه حساب و کتاب و نظارتی وجود ندارد و چندین میلیارد تومان حیف و میل می‌شود.

دهقانی بیان کرد: درحال حاضر باشگاه سونگون به نام ورزقان یک تیم فوتسال دارد که به کام دیگران است و درحالیکه پیش از این نیز ورزقان یک تیم فوتبال در دسته 2 داشت، اما فروخته شد و نسبت به این قضیه هم اعتراض شد اما هیچ نظارتی صورت نگرفته است.

نماینده ورزقان و خاروانا در مجلس در پایان عنوان داشت: اگر این باشگاه به ورزقان برگردانده نشده و براساس نظر هیأت مدیره و هیأت امنا باشگاه عمل نشود، پشت پرده‌های این معامله را رو خواهم کرد./

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی