ورزقان نیوز

خبری،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،علمی،فرهنگی،ورزشی و...

ورزقان نیوز

خبری،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،علمی،فرهنگی،ورزشی و...

این سایت جهت انعکاس اخبار و رویدادهای شهرستان و سایر نقاط استان وکشور راه اندازی شده است.

پیام شهدا حمایت همه جانبه از ولایت فقیه است

| پنجشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۶ ق.ظ

در مراسم بزرگداشت سردار شهید الیاس محمودی مطرح شد؛

پیام شهدا حمایت همه جانبه از ولایت فقیه است/شعارهای مرگ بر صدام، شوروی و منافق معجزه نیست؟

دکتر جمال پور عضو هیئت‌علمی دانشگاه پیام نور استان در آیین بزرگداشت سردار شهید الیاس محمودی تنها راه حفظ اقتدار حکومت اسلامی و زندگی عزتمندانه را تجمع حول محور ولایت‌فقیه عنوان کرد.

به گزارش آوای ورزقان، آیین بزرگداشت سردار شهید الیاس محمودی با عنوان آبروی محله در زادگاهش روستای گویجه سلطان از توابع بحش مرکزی ورزقان با حضور پرشور مردم، مسئولین و هم‌رزمانش برگزار شد.

هدف از برگزاری یادواره شهدا زنده نگاه‌داشتن یاد و خاطره شهدا است

فرمانده سپاه ناحیه ورزقان در این آیین ضمن خیرمقدم گویی، هدف از برگزاری یادواره شهدا را زنده نگاه‌داشتن یاد و خاطره شهدا عنوان کرد و اظهار داشت: آرامش کنونی حاکم بر جامعه حاصل خون شهدا و جان‌فشانی‌های رزمندگان در سال‌های دفاع مقدس و بعدازآن است.

سرگرد پاسدار موسی صفی با تأکید بر انتقال روحیه جهاد و شهادت به آیندگان به‌ویژه نسل جوان افزود: برای درک شهدا باید فاصله طولانی تا شهادت را طی کرد و با پیروی از ولایت فقیه همواره آماده شهادت بود.

ادامه شعار مرگ برآمریکا و اسرائیل تا نابودیشان

دکتر جمال پور عضو هیئت‌علمی دانشگاه پیام نور استان در این مراسم با اشاره به اوضاع کشور قبل از انقلاب و سلطه استعمارگران به کشور افزود: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی کشورهای امریکا و شوروی سابق که دوران  جنگ سرد را سپری می‌کردند باهم متعهد شده و  برای جلوگیری از پایداری و گسترش اسلام و انقلاب چندین کودتا را طراحی کردند که شکست خورد و سپس در راستای براندازی نظام جمهور اسلامی ایران با حمایت از صدام در زمانی که انقلاب به کودکی نوپا شباهت داشت جنگ هشت‌ساله را به جمهوری اسلامی تحمیل کردند.

وی افزود: بیش از ۱۷ کشور در روی زمین رژیم بعث عراق را حمایت می‌کردند و در طول سال‌های جنگ رژیم بعث همواره به لحاظ تجهیزات مجهزتر و به لحاظ شمار نفرات بر رزمندگان ایران اسلامی برتری داشت اما غافل بودند از اینکه رمز پیروزی داشتن نفرات بیشتر و تجهیزات پیشرفته‌تر نیست بلکه قدرت ایمان است که رزمندگان ایران اسلامی با تکیه بر این سلاح توانستند در نهایت به پیروزی دست یابند.

این کارشناس مسائل فرهنگی و اجتماعی با تأکید بر اینکه شهدا تنها آبروی محله و شهر خود نیستند بلکه آبروی نظام و جهان اسلام هستند که اگر اندیشه‌ها و آثارشان به آیندگان منتقل شود بی‌شک آینده نظام بیمه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ظاهراً دیگر جبهه‌ و جنگ تمام شده است بیان داشت: جبهه و دفاع در سنگری دیگر همچنان ادامه دارد.

دکتر جمال پور افزود: همان‌طور که رزمندگان در دوران دفاع مقدس با تجمع حول محور حضرت امام خمینی (ره) توانستند بر ارتش تادندان‌مسلح رژیم بعث پیروز شوند اکنون برای زندگی عزتمندانه و با اقتدار باید حول محور ولایت‌فقیه تجمع نمود و که اگر غیر این باشد یقیناً هم خودمان و هم نظام شکست خواهد خورد و بدون شک پیام شهدا نیز حمایت همه جانبه از ولایت مطلقه فقیه است.

وی با تأکید بر ادامه شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا تا نابودی آن‌ها اظهار داشت: در سال‌های قبل مردم کشور شعارهای مرگ بر شوروی، مرگ بر منافق و مرگ بر صدام سر می‌دادند اکنون صدام، شوروی و منافقان کجایند معجزه بالاتر از این.

حمایت از رهبری و حفظ روحیه انقلابی را خواسته تمام شهدا

فرماندار ورزقان نیز در این مراسم با اشاره اینکه شهدا از اقشار مختلف جامعه هستند افزود: همه اقشار جامعه حتی زنان نیز در دوران هشت سال دفاع مقدس در جبهه ها حضور و از رزمندگان حمایت همه‌جانبه انجام دادند.

وی افزود: مردم ایران اسلامی در سال‌های دفاع مقدس ثابت کردند که پشتیبان ولایت‌فقیه هستند.

علی وفادار حمایت از رهبری و حفظ روحیه انقلابی را خواسته و توصیه تمامی شهدا دانست و عنوان کرد: بد خواهان نظام همواره حضور دارند بنابراین برای صیانت از نظام باید از بصیرت کافی برخوردار بود.

در پایان این مراسم از خانواده معظم شهید تجلیل و از مزارمطهرش غباروبی به عمل آمد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی