ورزقان نیوز

خبری،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،علمی،فرهنگی،ورزشی و...

ورزقان نیوز

خبری،سیاسی،اجتماعی،اقتصادی،علمی،فرهنگی،ورزشی و...

این سایت جهت انعکاس اخبار و رویدادهای شهرستان و سایر نقاط استان وکشور راه اندازی شده است.

گرامیداشت دهه کرامت در ورزقان

| سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۲۶ ب.ظ

گرامیداشت دهه کرامت در ورزقان
خبرگزاری شبستان:مراسم بزرگداشت دهه کرامت و سالروز میلاد امام رضا و حضرت معصومه(علیهم السلام) در ورزقان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، بلال زاده، معاون فرماندار ورزقان، در مراسم دهه کرامت با تبریک روز دختر و دهه کرامت به فعالیت های دولت تدبیر و امید در مورد زنان در طول 2 سال و توجه به زنان در عرصه های مختلف اجتماعی، حقوقی، علمی، ورزشی و... اشاره کرد.

 

وی با اشاره به روند تنظیم لوایح قانونی زنان برای بروز و ظهور استعدادهایشان، جدیت بانوان در امورات محوله و پیگیری امور را تحسین کرد و در ادامه به نحوه استفاده مناسب از شبکه های اجتماعی تاکید کرد.

 

معاون فرماندار ورزقان، خانواده را  مهمترین رکن اجتماع دانست و اظهار داشت: نوع و سبک تربیت خانواده بسیار مهم است، مرد و زن مکمل و لازمه هم در پیشرفت زندگی هستند که نقش مکملی در تربیت فرزند دارند.

 

حجت الاسلام سیدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورزقان نیز با تبریک روز دختر، حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) را مایه خیر و برکت کشور عنوان کرد و اظهار داشت: تاثیر مادر خوب در زمینه تربیت و تعلیم صحیح فرزندان بسیار مهم و اساسی است.

 

همچنین صادقی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورزقان، با تشریح برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورزقان در سالجاری ابراز داشت: این اداره در حوزه های مختلف هنری از جمله شعر و ادب، تئاتر، هنرهای تجسمی، فعالیت های قرآنی و کانون های مساجد برنامه هایی را در دست اجرا دارد.

 

 از بخش های متنوع این مراسم شعر خوانی شاعران بنام  شهرستان در شأن و منزلت حضرت معصومه (سلام الله علیها)، اجرای تئاتر هنرمندان و اجرای موسیقی بود.

 

در پایان برنامه با اهدای جوایزی از زنان و دختران نمونه شهرستان در عرصه های مختلف تجلیل به عمل آمد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی